esmaspäev, juuli 17, 2006

Pulmareis vol.1

Pärast pulmi sai terve nädal koristatud, triigitud, shopatud, magatud ning tegeldud kõige muuga, mil pole tööga mingit pistmist. Elagu "contratto indeterminato" mis kinkis mulle 15 päeva tasulist puhkust pulmade puhul!!!

9 juulil jõudis siis kätte pulmareisi alguse päev. Reisiks sai valitud kruiis Vahemerel kompaniiga MSC, mis on üks Costa konkurente. Mõlemad kompaniid on esindatud ka Läänemerel, kus toovad iga nädal Tallinna vanalinna imetlema mitusada itaallast..

Laeva nimi "Sinfonia", mis oma 250 meetrise pikkusega pole just kõige suurem Vahemerel seilav laev, aga piisavalt suur, et end selle pinnal mõnusalt tunda..

Kell 11 olime juba sadamas ning täpselt kaks tundi hiljem anti meie jalakestele luba endid laeva pinnale viia. Enne pardale astumist sai tehtud ka kohustuslik pilt tüürirattaga ja siis me juba olimegi maapealses paradiisis nagu seda nimetatakse...

Nojah, kruiiside puhul on hea see, et nad ei kesta igavesti. Mitte, et hakkaks igav, seda mitte, aga kui laevalt maha tuled on selline tunne nagu astuksid unemaailmast reaalsesse maailma. Kui laeval teenindatakse sind kuni väikeste detailideni välja siis reaalses maailmas saadetakse sind p...ssse kui julged midagi küsida...(kui saabumisel võisime jätta auto koos võtmetega peaukse ette siis lahkudes tuli seda autot ise otsida..).

Aga algusest peale siis:: GENOVA

Genova on sadamalinn, aga ega ta väga kole polegi (kuigi paljudele ei meeldi). Samas asub Genovas kuulus Akvaarium (juba paar aastat võtan hoogu, et seal ära käia, aga ei jõua kuidagi). Genova linnaga me muidugi tutvuma ei läinud, isegi oli vaja laevaga tutvust teha. Siin näetegi esimest pilti, mis reisil üldse tehtud. Tegemist siis laeva 11-nda tekiga, kus basseinid, rannatoolid, baarid ehk üks korralik rand. Kui keegi tahab vaid rannapuhkust, siis võib selle rahulikult ka laeva pinnal mööda saata ning midagi pole kahetseda. Igal õhtul toimus basseinide ümber ka mingi üritus (nagu tropical party jne).
Kui laevale oli esimene tiir peale tehtud, läksime tutvuma kajutiga. Kajut oli natuke kulunud välimusega aga väga puhas. Saime vaevalt maha istutud kui juba koputati uksele ning leidsime ukse tagant ühe ettekandja vormis filipiinlase kes korrutas muudkui honeymoon, honeymoon?? Mina jäin lausa suu lahti vaatama aga Tom oli minust taibukam ning kukkus kohe korrutama yes yes yes. No ja nii saimegi teada et pulmareisi puhul olevat kapten meile saatnud pudeli shampust ning kausitäie puuvilju (neid puuvilju sõime terve nädala ja jäi ülegi). Esimene brindisi tehtud sättisime end õhtusöögile, lauas saime tuttavaks ühe paariga Genovast ning teise paariga Puglia kandist Manfredoniast. Nendega sai ka kogu reis koos mööda saadetud. Muidugi oli meil sel esimesel õhtul natuke kiire söömisega...kell 20 algas ju Jalgpalli MM finaal ja kuidas saad siis taoliselt ürituselt puududa. Korrutasime ka kelnerile, et too natuke kiiremini söök, et tegemist ju "partita-ga", tema naeratas meile vastu yes yes, calcio, calcio :-)
Jõudsime laeva teatrisse momendil kui Itaalia oli just hümniga maha saanud. Saal oli rahavast nii täis, et me leidsime kohad treppidel. Kuidas mäng kulges, teate te isegi, aga ausalt pole juba ammu nii palju jalgpalli pärast kannatanud kui seekord. Ja mõelge, kui kusagil Itaalia platsil vaatate mängu koos itaallastega, siis laevas oli paarsada prantslast kes mängu alguses ülbitsesid päris korralikult. Peaaegu oleks lausa lööminguks läinud esimesel vahaajal (tüli sai alguse vabadest istmekohtadest aga kuna tegemist oli prantslase ja itaallasega, siis läks üle rahvuslikule tasandile). Õnneks sai see lööming ära hoitud ning kui Zidane sai hakkama oma väoteoga, kadusid prantslased kuidagi väga vaikselt saalist ära ning kui läks lahti laulmiseks "chi non salta e´un francese", ei seisnud enam keegi paigal...
Siia ka üks pilt mängu lõpu meeleolust. Pidu kestis veel terve öö ning ime, et laev põhja ei läinud. Järgmisel päeval avastasime, et prantslasi oli laeval päris palju, aga nad olid hästi, hästi vaiksed...:-)
See jääb igavesti meelde, et Itaalia võitis taas MM karika pulmareisi esimesel õhtul...
Esimene öö möödus laeval väga hästi, ei mingit ülesärkamist kuigi järgmisel päeval kuulsin mõnda inimest virisemas, et mingil ajal oli meri tormisevõitu olnud ning liiga palju kõigutanud. Meie aga ärkasime üles hommikul vaatega aknast Ischia saarele...NAPOLI polnud enam kaugel...järgneb....