kolmapäev, november 08, 2006

Olin teadmata kadunud...

Seekord lühidalt, aga vähemalt taas liinil üle pika aja :-) Lähimad tuttavad teavad juba, et alates oktoobrist olen tööl vaid part time ning seetõttu aega internetis kirjutamiseks ei jäänud üldse enam..
Alates tänasest on aga internet ka kodus ning kuigi tänast kirjutist kirjutan veel kord töö juurest (sest internet sai kodu arvutisse vaid paarkümmend minutit enne tööle tulekut), siis nüüd loodan tasapisi kirja panna ka vahepealsed juhtumised...
Eeloleval nädalavahetusel olen aga taas kruiisil, minust on vist mingi haige kruiisitaja saamas...vaene rahakott...aga seekordne kruiis kestab vaid kaks ööd ning sellest siis lähemalt teine kord. Enne nädalavahetust tahaks aga panna kirja tegemised, millest pole siiani olnud mahti kirjutada...nüüd aga tööle tagasi.

4 kommentaari:

Thinaa ütles ...

ohh, lõpuks ometi... :-)
Nüüd on siis oodata sagedasemat eetriaega...

Carry ütles ...

Mina kaa, nagu tõeline fänn kunagi, käisin igapäev idioodi järjekindlusega (nagu mu mataõps keskas ütles) siin saidil tšekkimas, et kas on ehk taa smõni põnev kirjatükk =)

mnjah ütles ...

wow, peaks fännklubile erilisi soodustusi tegema, nagu liikmepilet ja eraviisilised kirjad ;-)

Sirkus ütles ...

oo.. teretulemast tagasi! :D