pühapäev, november 19, 2006

Kruiis Genova-Montecarlo-Genova 1

Ok, peaks siis ikkagi kusagilt alustama. Pildid laadisin siia üles juba mõni päev tagasi, aga kirjutamiseks ei taha kuidagi aega leida :-)

Idee kruiisi teostamiseks tuli äkki. Olles ühe Itaalia kruiisitajate klubi liige (www.crocieristi.it) juhtusin ühel külastuspäeval lugema kuulutust kolmepäevasest kruiisist laeval, millega reisimisest olin juba paar kuud unistanud (tegemist MSC kompanii viimase laevaga Musica, mis lasti vette alles juulis 2006, seega täiesti uus laev). Suvel sai käidud pulmareisil märksa väiksema laevaga MSC Sinfoniaga, nii oligi Musica külastus jäänud väikeseks omaette unistuseks.
Kuna kruiisi aeg sobis ideaalselt (laupäev-esmaspäev), siis saigi unistus teoks. Lisaks oli kruiisile minek võimalus saada tuttavaks mõne kruiisiklubi liikmega, kellega senini olime suhelnud vaid "virtuualsel" teel.
Kabiini valisime rõduga, kuna suvisel reisil jõudsime sellest puudust tunda nii mõnelgi korral (mulle näiteks meeldib istuda üksinda õhtul kabiini rõdul ning kaeda vaadet merele, samuti on meeldiv tellida hommikusöök kajutisse - see tasuta teenus - ning süüa täies rahus rõdul).
Huvitaval kombel anti meile check in ajaks päeval 12,00, s.t. et olime ühed esimesed laevale minejad. Genova sadamasse jõudsime täpselt keskpäeval, andsime auto ning kohvri ära ja läksime dokumendid näpus terminaali. Kõik toimus imekiiresti, juba enne kella ühte olimegi pardal. Tänu varajasele laevale tuleku ajale saime nautida ka lõunasööki tühjas restoranis ning teha mõned pildid inimtühjast laevast.

ESIMENE PILT: laeva ülemine dekk basseinidega

TEINE PILT: Vaade Genova linnale laeva pardalt

KOLMAS PILT: buffet lauake vaatega Genovale

Pärast kõhukese täitmist puhaksime paar tundi kajutis

NELJAS PILT: mina meie kajuti peegli ees

Kajut ja üldse terve laev on väga maitsekalt sisustatud, vastavalt korrustele on kasutatud erinevaid värve. Meie koridori värviks oli selline mõnus tumepunane toon, samas toonis kardinad toas, päevatekk, tugitool, neli diivanipatja (ainus negatiivne koguemus oli see, et nendele hiigelsuurtele diivanipatjadele oli ööseks päris raske pisikeses kajutis kohta leida, kahju et pidin selleks tugitooli hõivama, loobudes sellega pehmest võimalusest aknast välja vaadata.

VIIES PILT: Tom meie kajuti koridoris (see koridor ei tahtnud kuidagi ära lõppeda, aga restoran asus just laeva teises otsas)

Pärast puhkust hakkasid saabuma sms-id kruiisiklubi tuttavatelt, kes ka lõpuks laevale hakkasid saabuma ning nii me otsustasime teha veel ühe tiiru restorani ning täita kõhu see osa, mis seniks oli oma osa juba ära seedinud. Kruiisilaevadel nimelt on kõik hinna sees ja võid käia söömas nii palju kui jaksad, seda siis restorani lahtioleku aegadel. Lõunat sai sel päeval süüa 13-17. Hiljem jõudsime teha veel teise tiiru laevas

KUUES PILT: diivan laeva teatri "La Scala" sissepääsu kõrval

Ning kella 18 paiku osalesime ka kohustuslikus päästeõppuses kus meil tuli panna selga päästevest ning minna oma kajutile määratud kokkusaamispunkti. Paraku ei kulgenud see päästmine kuidagi libedalt, ütlesin veel Tomile, et kui peaks tõelises elus vaja minema päästevesti, siis hüppan parem kohe rõdult alla vette ega hakka viit korrust kusagile allapoole ronima ja mööda pikki koridore ekslema.

SEITSMES PILT: grupp mehhiklasi musitseeriams laeva hallis

KAHEKSAS PILT: laeva teatris La Scala

Üldiselt möödus aeg laevas väga kiiresti, õhtusöök oli meil määratud kella 21-ks (ehk teine vahetus, itaallased nimelt armastavad teist vahetust, samas kui välismaalased esimest). Saime kokku ka oma tuttavatega, chillisime niisama ühest laeva baarist teise, tantsisime diskoteegis ning pugisime end täis kesköö bufees, mis tehti lahti kell 00,30.

Laev ise väljus sadamast kell 19,00.

ÜHEKSAS PILT: vaade öisele Genova linnale kajuti rõdult

Magama sai mindud väga hilja, hommikul ärkasin üles vaatega Montecarlole

KÜMNES PILT : hommikune vaade Montecarlole ikka kajuti rõdult

Aga sellest päevast juba järgmises osas, sest arvuti ei lubanud rohkem fotosid siia üles laadida, seega kodus üritan taas mõned uued pildid netti saada.

midaiganes ütles ...

Lausa kadedaks teeb ;)

mnjah ütles ...

Mind teevad kah kadedaks su fotod Portugalist ja Sardiiniast :-)

Thinaa ütles ...

Igatahes vääga mõnus paistab... ja ajab isu peale :P