kolmapäev, september 13, 2006

Mis pilt on Sinu DESKTOPIL?

Kusagilt lugesin, et pea kõik emad panevad tööl desktopile foto oma lapsest (seniks kuni sellel oma "mina" veel välja pole kujunenud). Minul on ka lapsuke pildil - Rosa veemõnusid nautimas. Pilt ise pärineb juulikuust (et teda sellest vannist välja saada, oli vaja vann koos koeraga kummuli keerata).

10 kommentaari:

Thinaa ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Thinaa ütles ...

Ooh kui armas ta on seal! Koerad on minu absoluutne nõrkus, ma tervitan ja naeratan tänaval hulkuvatele koertele jne.... (ma olen üldse tuntud oma sõprade hulgas kui suur loomade ja loodusefänn =P ).
Mu emal-isal on sakslane (karvane variant) ja tema on ka veefännnagu sinu oma... väiksena ta istus kah enamvähem samamoodi vees ja mulistas mänguasjadega. Viskasime talle sinna õunajubinaid ja ta püüdis neid sealt jälle välja. Siis ühel hetkel hakkas ta ise (kui meid parasjagu läheduses polnud) ennast sedasi lõbustama, et võttis maast ja viskas vette, et neid siis sealt taas välja püüda - nägupidi vees =D.

mnjah ütles ...

Nii armas, Thinaa! :-)Meil armastab vett tegelt ainult Rosa, Nero paneb kohe heki taha putku kui vett näeb. Rosa aga ronib ise vanni, püüab käppadega vett välja kraapida või istub niisama vees õndsa ilmega näol :-)

Ruudi ütles ...

Hah, Rosa on tòeliselt kena! Mul on desktopil alati mingi remo savisaare pilt( http://blog.moment.ee/)... Oma koer on isegi laua all.. kui ma ta ka veel arvutisse paneks, oleks juba liiast..

Carry ütles ...

Eesti keele õpetaja ütles küll kunagi, et sõnapaar "hirmus armas" ei väljenda päris täpselt seda, mida inimene võibolla öelda soovib, ent minu esimene reaktsioon sinu Rosa fotot vaadates oli ikkagi, et "hirrrrrmus armasššš" =)

mnjah ütles ...

:-)irw...mul oli sama lugu õpetajaga, ainult et kõne all oli väljend "õudselt armas". Tänud tänud, aga mis teil endil ikkagi on pandud desktopile??

Thinaa ütles ...

ok siis ;-) , mul on tegelt kaks palmi, mille ühe ladvatuti taga on täiskuu... kuskilt internetist leidsin. Kui ma nüüd natuke süvenen, siis proovin ka oma blogisse selle pildi saada. Ma nimelt ei ole pildi riputamist veel proovinud, et kuidas see käib...

Sirkus ütles ...

Kuna meil laps puudub, siis ka siin seda asendab peni :p Armas Mustu Tallinnast.

Katu ütles ...

mul on mu eesti kiisu taustaks:) lemmikloomad on armsad..

midaiganes ütles ...

tööjuures on taustaks ookeani pilt, tegelt kodus ka - ainus vahe, et töö oma on enda pildistatud, kodus aga lihtsalt üks palmisaar