neljapäev, september 07, 2006

Cinque Terre

Enne tööle asumist jõudsime veel teha ühepäevase reisikese Cinque Terre võlude nautimiseks... Siin ongi siis mõned pildid Cinque Terrest, piirkonnast, mis eraldi sõnu vist küll ei vaja. Reis ise leidis teostamist augusti eelviimasel nädalal.
Lolli peaga läksime kohale autoga, kuid sel päeval meil vedas ja leidsime koheselt ka parkimiskoha autole. Järgmine kord aga tasub küll pigem otse Pisast rongiga kohale tulla.

Tom Riomaggiore taustal

Riomaggiore

Mina ning Via dell'Amore (Armastuse tee) - kaljunõlval kulgev umbes 1 km pikkune teeke

Rahvas nautimas veemõnusid

Üks maalilisemaid raudteejaamu vist Itaalias

Mina merevaadet imetlemas

Ja paar pilti kutsadest...Tom Rosaga truudust murdmas...

Ning Rosa ja Nero taas diivaniparadiisis

Thinaa ütles ...

Ahhaaa... kui ma ei eksi, siis me viibisime ka sealkandis! Rõõmus äratundmine... Levanto, Monterosso jne. Levantos ööbisime ühes armsas B&B-s : 'Villa Caterina'-s. Sel õhtul, 9.juulil, toimus tänavatel "jalgpalli mäss", ehk siis kõik see mees tekile ja tähistama SUURT VÕITU :-).

Carry ütles ...

Jap, seal Cinque Terres sai käidud ja meilgi mälestused head. Alguses olid plaanid grandioossed - tahtsime kõik selles rahvuspargis asuvad linnakesed läbi sõita, aga lõpuks külastasime ainult paari-kolme.

Thinaale kommentaariks, et kui sa kutsa võtad või mõne muu looma, siis tal on ju Rafiku näol juba üks sõber ees olemas. Saaksime kõik neljakesi koos jalutamas käia =)