kolmapäev, mai 17, 2006

Kusagilt peab ju alustama

Alustan sellest et solarion läheb ära puhkusele....(eeldan et te ikka teate mis solarion on). Veel paar nädalat ja ongi kolmeks kuuks lõpp - ei mingeid lahinguid enam, ei arendust ega musta maagiat...
Jätkan sellega et vabrik ei lähe puhkusele (eeldan jätkuvalt et mu intelligentsed lugejad teavad ka mis vabrik on), aga on end hetkeseisuga ära ammendanud...Istu nagu loll Tallinnas ja pillu iga päev miljoneid tootearendusse...

Ja mis siis, küsite nüüd? Aga kullakesed, mida peaksin ma kogu selle vaba ajaga peale hakkama, mis mul nüüd üle jääb? Varem alustasin iga päev ründamisega, jätkasin firma arendusega, siis ründasin jälle...ning nüüd selline surnud hetk..

Noh tegelikult mul nii palju aega polegi, kasutan arvutit ju vaid töö juurest, aga tuli idee blog ka endale valmis meisterdada...kõigil on ja kuidas sa ikka sellest ringist välja jääd.

Nii ma siis siin olengi. Kuna solarion.org mängu enam suvel mängida ei saa, siis mõtlesin, et hakkan vabadel momentidel siia midagi kritseldama. Kui aga mind pikka aega siin enam näha pole siis tähendab see, et olen leidnud mõne põnevama lelu millega mängida :-)

Aga sellest piisab küll sissejuhatuseks, kokkuvõttes on iga algus vaid monoloog....

2 kommentaari:

Sirkus ütles ...

Ma kohe sàtin end nùùd lugema ;)

Ruudi ütles ...

Noh, teretulemast on board! Juba ammu ootasin!