kolmapäev, mai 17, 2006

Giro d´Italia ja minu töö...

Siin Pisas on täna kõik kuidagi elevil. Põhjuseks Giro d´Italia...Mõni kohalik liider mõtlete nüüd...vastan ausalt, et ei tea, aga ainus fakt mida tean, et homme läbib tuur ka meie linna. Ette on antud tuuri läbimise skeem ning see läbib ka tänavat mis vaid sadakond meetrit mu töökohast. Nüüd käib töö juures kõva arutelu, et kas homme ikka saab tööle (ega eriti ei kurvastaks kui ei saaks), et oleks vaja varem kohale tulla (no way, unustage ära), või tuleb loobuda lõunapausist kodus ning süüa üks võileib kohapeal (mida veel? peaksin asendama oma kuhjaga pastataldriku mingi kirbetanud võileivaga??). Küsiti just minult, et kas teine neidis tuleb ikka homme hommikul tööle. Mina vastu, et miks ei peaks tulema, elab linnast väljas ning peab linna sõiduks minu majast mööda sõitma. Kinni pannakse vaid mõned tänavad linnast ning et kui tema ei saa tulla siis järelikult ei saa ka mina tulla!! Seepeale kuulsin vaid nurinat, et ei ei ei, ikka vaja tulla...see on see mu ülemuse "asendamatuse printsiip" et kui teised puuduvad, on ok, aga kui mina olen puudu, siis katastroof!!! Ainult et kui minna küsima palgakõrgendust või muud soodustust, siis muutun äkitselt kohe "asendatavaks". Saa siis aru mis momendil oled asendamatu ja mis momendil asendatav.
Ahjaa, Giro d´Italia juurde tagasi tulles...jalgrattasport pole mulle kunagi eriti meeldinud, pigem on meeldinud vaadata telekast kohti, mida läbitakse. Nüüd soovitati ka siin, et vaja kaunistada kauplused ja kodud õhupallide ning muu läikiva tränaga, et rahval ikka midagi telekast vaadata oleks. Praeguse seisuga aga ei usu eriti, et seda läbisõitu vaatama lähen (ehk telekast, see mul töö juures olemas). Eestlasi kah ei pidanud osalema. Ja pealegi ei tea keegi täpset momenti mil kari mehi rattakestel mööda kihutab - aga tuletage meelde "asendamatuse" printsiip ja nii saate aru, miks sei saa ma oma läikivat lipukest raja ääres lehvitada (oleks olnud eestlasi siis ehk oleks oma suure sini-must-valge majalipu välja koukinud ning sellega raja äärde lehvitama läinud :-), aga seekord jääb siis ära).
Eks homme ole siis näha, mis võimalik ja mis võimatu (pean silmas tööle tulekut, olekut ja minekut).

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Meil oli juba neljapàeval kogu see kamm àra! Kogu ufficio istus tunnikese lobisedes, kes mida ja kuidas! Meil oli ònneks Tainaga juba ammu otsustatud, et reedel làheme pitsat sòòma kuhugi làhedale, jala, seega nàgime kohviku aknast ka giro àra! Mitte ei mòista, inimesed ootasid ùle tunni, selleks, et nàha 5 minutit punt rattaid mòòdumas. Ning enne seda paarkend politseiniku ning taga igal ratturil oma tagavara ratastega varustatud auto.. seega autode rongi... Ning kogu seks jamaks oli kogu linn paar tundi suletud, autod ummikus enne ja pàrast...

mnjah ütles ...

Nojah seda minagi...et mida ikka vaatama minna, parem vaadata telekast kuidas linnast làbisòit kujuneb