neljapäev, september 13, 2007

iPod


Ma olen ka nüüd iPodi klubis :-) Tegelt ei olnud mul üldsegi plaanis seda aparaadikest osta, aga jooksmas käies tekkis vajadus mingi eseme järele, mis pidurdaks natuke mõistuse tegevust (mõistus nimelt soovitas juba viie jooksuminuti järel kõnnile üle minna ehhe).
Ok, vajadus muusikat kuulata, aga miks iPod? Meil on kodus olemas tegelt kaks mp3 playerit/mälupulka ning arvasin nendega läbi ajada. Aga ainus programm arvutis oli iTunes ja läbi selle õnnestus muusikafailid küll pulkadele ajada, aga sisse lülitades peale raadio sealt küll mingit heli ei tulnud. Nii otsustasingi osta ikka iPodi ning jätta igasugused muud mp playerid igaks juhuks mängust välja. Kui aga seda pisikest ostma läksin (kõige algelisem variant, aga mulle piisab ja jääb ülegi), siis ehmatas selle olematu suurus alguses küll ära. Aga samas ei tunne jooksu ajal selle masinakese 15 grammist mitte ühtegi, nagu poleksi seda kusagil riiete küljes rippumas.. Pildile lisasin ka arvuti hiire, siis on teadmatuses olijatel kergem iPodi mõõtmetest aru saada :-) Igatahes mu vana cdplayer elutseb nüüd prügikastis..
Aga tööst rääkides - võin nüüd kinnitada, et algsed sümptomid on kadunud ning olen taas suutnud igapäevasesse rütmi sisse elada. Kui leiaks nüüd ka rohkem aega rasva sulatamiseks...Päikest kõigile!

10 kommentaari:

midaiganes ütles ...

Ma kah kunagi ostsin walkmani (olid ajad) et mõistust või pigem tundeid kontrollida ja vähem süüa. Ei õnnestunud kuidagi... Ainus, millest lahti sain oli bussis lugemine, muusikat oli palju mõnusam kuulata.
Mõnus pisike on see Ipod tõesti Aga kuidas on Ipodi akulaadimisega? vabandust asjatundmatu küsimuse pärast :)

mnjah ütles ...

Laadimine on väga lihtne - selleks on usb juhe ja üks pisike alus, millele aparaadike tuleb paigutada. Kõik komplektis muidugi.

midaiganes ütles ...

ma olen ikka juhm - arvutist siis või hoopis vooluvõrgust?

mnjah ütles ...

:-) no kuidas sa ikka usb juhet elektrivõrku lülitad..Ikka arvuti külge.

midaiganes ütles ...

Egas midagi Ipodi klubise mind lähiajal oodata ei ole - mulle meeldib muusikat kuulata reisides. Sülearvutit sellepärast ka ostma ei hakka, et Ipodi laadimiseks kaasa vedada :-)

midaiganes ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Ruudi ütles ...

Ipodi saab ladida nagu soovid. Tavaliselt on kaasas usb juhe, et siis samal ajal kui muusikat arvutist laed siis laeb ka aku. Kuid poest vòib osta ka autolaadijat, elekrtilaadijat ( eri riikide adaptoriga kusjjuures) jne.
Meil on kodus esimene suur ja valge ja tutikas must ja vàiksem aga suure mahuga... aga me ka suured muusikafànnid. Meil on kòlarid, igast laadijad ja kòik muu, selleks et mitte kunagi ilma muusikata jààda :)

mnjah ütles ...

See minu ostetud iPod on ideaalne sportimiseks, aga reisimise puhuks eelistaks seda suuremat varianti - saab muusikat ka palade järgi valida. Lisaks veel pilte ja videosid.
Mari, ma ei saa aru, mis asi on see sinu kodus suur ja valge ja tutikas must? :-)

Ruudi ütles ...

hàh, suur ja valge on esimene iPod mis tehti, see on selline suur ja paks ning sinna mahub ilmatuma hunnik muusikat. Ning must ja vàiksem on samamoodi ùlimahukas aga uuem ja pisem :)
Peab ikka kòike sulle seletama...

Liina ütles ...

Kas töökohavahetusega vahetus ka e-mailiaadress? Äkki kirjutad mulle...;)