neljapäev, juuli 12, 2007

Hull hullude keskel

Mulle lihtsalt ei mahu pähe, miks peavad itaallased terve aasta niisama lödutama ja avastama alles juuli alguses, et nii palju on veel teha ning august (=puhkus) liiga lähedal....
Kõik on närvilised, töölaud kannatab "karate" stiilis lööke küll veel välja aga minu närvid vist mitte...
Hea asja juures on see, et töötan poole kohaga kuigi see teine pool (ehk puhkamise periood) kulubki närvide ravimisele :-)
Ja ülemus pidi ikka ära mainima, et mul ka tulevikus ei tuleks pähe mõtet puhkust juulikuuks küsida, ehehehe :-) nagu oleks ta käest midagi küsinud....

3 kommentaari:

midaiganes ütles ...

Eh,eks nad ole nagu tüüpilised koolipoisid, kel enne eksamit viimane öö peab kõik õpitud saama. Meil kah närviline, õnneks ülemus on nüüd teises toas ja ei käi päris koguaeg pinda, ikka suur vahe kui üle laua just pole.

midaiganes ütles ...

muigugi ülemuse paar geniaalsust ka - kõigepealt esmaspäeval, et Ordi arvutipood on kallis printeri ostmiseks. Ja siis eile, et kust üldse printereid osta saab... Ja printreid pole me loomulikult ostnud ja tõenäoliselt mitte lähiajal, kuigi ma tõesti mõtlesin esmaspäeval ostma minna. Või siis, et milleks 2poolne printer, sest temal pole sedasi midagi printida - mitte seda, et meil kõik programmid 2poolsed on ja töökaaslane peab koguaeg käsitsi lehti pöörama. Siis, et 3 tundi ületööd päevas on vähe jne

Katu ütles ...

Ka meil siin on juulikuine àrevus.

Mul jàllegi juhtus nii, et ylemus on nii nàrvis ja tòòkoorma alla mattunud, et nàiteks tàna unustas ta mulle mingit tòòd anda.

Ma enam ei kài endale tòòd juurde kysimas, nii olengi veetnud meeldiva pàevakesi blogisid lugedes.