neljapäev, oktoober 28, 2010

Prantsuse keel..

Prantsusmaa on olnud kogu mu lapsepõlve armastus ja kui täna hoopis Itaalias elan (mitte et ma Itaaliat ei armastaks), siis peamiselt sellepärast, et minu keel pole kunagi suutnud end painutada prantsuse keelt hääldama. Nüüd mõtlesin, et peaksin ikka natuke taas proovima..ja asusingi iseseisvalt keele õppimise kallale!
Keelekursustel käijat minust pole ning nii leidsingi poest ühe huvitava raamatu (koos cd-ga muidugi) mis lubab prantsuse keele omandamist täiesti ilma vaevata!!! Just mulle ongi midagi sellist vaja!!
Muidugi pole ma esialgu jõudnud kaugemale esimesest peatükist ning selle omandamisel ootan nüüd imet - et õhtul loed teksti ära ja hommikul räägid nagu päris prantslane. Kas pole vahva?
Mida üldse keeleõppimisest arvata? Parem keelekursus või iseseisev õppimine?

Ahjaa minu õpingute peamine põhus on see, et tahan lugeda ühte raamatut, mis pole ilmunud ei eesti, itaalia ega inglise keeles. On ilmunud vaid (vist) prantsuse keeles ja mul on kinnisidee selle raamatu prantsuskeelne variant muretseda...

3 kommentaari:

midaiganes ütles ...

no minul iseõppimisega see viga, et tavaliselt esimesest peatükist kaugemale ei jõua (no itaalia keelega vist jõudsin kolmandani, aga see-eest esimese tekst oli peas veel aastaid hiljem). Prantsuse keele hääldust on vist iseõppides ka üsna keeruline selgeks saada, ma ei saanud kursustelgi. Aga mis raamat see on, mis ainult prantsuse keeles ilmunud on?

mnjah ütles ...

Ma olen juba teise peatüki juures!! See-eest aga ei mäleta enam eriti esimest peatükki...:-( Minusuguse puupea jaoks on kohe alguses sellised keerulised laused, et mitu korda pean hääldust kuulama, enne kui julgen ise suu lahti teha..
Lugemisega on õnneks lihtsamad lood. Raamat ise on muidu Anne Goloni kirjutatud Angelica sarja viimane, mis vist isegi itaalia keeles ilmunud, aga seda pole kusagilt saada. Ebay oksjonilgi kalli hinnaga harva saadaval. Ja lisaks on autor välja andnud uue täismahus seeria, mis vaid prantsuse keeles hetkel.

Zelly ütles ...

vaga tubli tydruk!!!